Vänersborg

Idag har vi vart i Vänersborg med Emma och Miri. Först kollade vi i lite affärer och fikade. Shoppade inte så mycket där. Bara nya spislock.

Sedan åkte vi till Erikshjälpen för att kolla på en ny byrå till Engla. Den hon har nu är skenerna sönder på så låderna ramlar ner! Det var så mycket folk där så någon parkering hittade vi inte! Vi såg ingen skylt om att man inte fick parkera på vägen så det gjorde vi. Precis när vi börjat packa upp barnen ur bilen kommer det fram en gubbe och säger att man inte får parkera här. Så då var det bara att börja packa in barnen i bilen igen. Precis när vi börjat åka kommer det en Securitas bil som börjar lappa bilar. TACK gubben!

Vi fick parkerat på Ica en bit bort och inne på Erikshjälpen var det helt "knökat" med folk. Inte så smidigt med barnvagn och en Engla som tröttnat på affärer. Mitt i allt skulle hon kissa också och kö var det till toaletten. Men hon klarade av att håla sig tills det var hennes tur. Duktig tjej!

Det blev två lite mindre byråer än den hon har nu. Får se om jag ställer dom på eller bredvid varandra. Nu var dom träfärgade men jag ska måla dom vita.

Eddie har vart trött och grining hela eftermiddagen nu. Vid halv sex satt han och höll på att somna i Daniels knä. Så det fick bli ett bad för att hålla honom vaken en liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0