TIDIG morgon

Blev ingen lång kväll igår. Vid nio stensov jag i soffan! Var nog bra det för vid fyra imorse (NATT) vaknade Eddie. Försökte få honom att somna om men vid kvart i fem gick Daniel upp med honom. Nu somnade han precis om igen.. Han har bajsat rejält ett par gånger nu så det var nog det som var problemet. Han var jättehård i magen igår så han fick äta plommonpuré. Blev kanske lite väl mycket så som han har bajsat! haha! :)

Nu gick precis Daniel och Engla ut för att bippa (klippa) gräset. Jag ska snart börja rota igenom alla grejer på vindarna, i källaren och i alla skåp. Ska sälja lite grejer på loppis imorgon! Så hoppas det blir bra väder imorgon med!

I eftermiddag kommer Åke hit (mammas hund) och ska vara här tills imorgon. Kommer nog Engla tycka är kul!

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm-TvillingMamma

Åh va kul med Loppis :D

2010-06-05 @ 09:14:49
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0