Tapet

Nu är Engla hemma från dagis igen och ligger och sover i sitt rum. Annars när hon somnar i bilen brukar hon vakna när jag tar ut henne från bilen. Så hon måste vart trött!

Här mätt och förökt räkna ut hur mycket tapet vi behöver till Eddies rum idag. Vet inte riktigt om det blev rätt så Daniel får dubbelkolla det när han kommer hem. Har tänkt att fixa rummet länge nu men inte blitt av. Så tänkte komma iväg och köpa tapeter i veckan! Det som tar emot mest är ju att det är så mycket bråte där inne. En säng, ett bord, massagebänk, kläder till barnen som dom inte växt i än, skräp, Eddies doppresenter, lite av Englas gamla leksaker, symaskin & sygrejer mm!

Ingen som är intresserad av att köpa en massagebänk eller ett bord? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0