Rally

Efter lunch åkte jag och barnen iväg till min morfar och hans fru Ingegerd och hälsade på. Var trevligt och barnen tyckte det var kul. Engla hann nästan inte ens fika eftersom att hon var tvungen att leka med alla leksaker dom hade!

Sedan åkte vi vidare till Överby för att handla. Engla fick två nya filmer så att hon har lite nytt när vi ska åka upp till Järvsö. Spöket Laban och Mamma Mu blev det.

När vi handlat färdigt åkte vi en snabbis till pappa och Nina på en kopp kaffe. Engla plockade blommor och deras fontän är väldigt spännande.

När vi kom hem blev det en lite senare middag och efter det tog Daniel med sig Engla på rally i Nossebro. Så jag och Eddie blev själva hemma nu. Hoppas hon tycker det är kul, men hon brukar ju gilla att kolla på bilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0