överraskning

Vi klarade oss från regnet! När vi åkte kom det några droppar, men sen var det uppehåll. När vi kom dit var det tipsprommenad och efter det stog barnen på kullen dom har på gården och sjöng. Engla sjöng väl inte så mycket. Hon vände ryggen mot oss och kollade när dom andra sjöng istället. Sedan blev det fika och lek. Engla rullade ner för kullen så hon var full i gräs sen.

Efter dagis hade vi fått order av mamma och Björn att åka dit. Blev lite lek med Mim och så fick barnen en överraskning. Engla fick en cykel och Eddie fick en traktor. Vi fick inte plats med grejerna i bilen så Björn skulle köra hem det till oss. Engla fattade inte det och blev helt förstörd när cykeln skulle in i deras bil. Det slutade med att cykeln fick min plats och jag fick åka med Björn.

Nu sover båda barnen en och en halv timme senare än vanligt. Hoppas dom sover lite längre imorgon nu då. Men det kan man väl inte räkna med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0