Nära att elda upp huset..

På eftermiddagen/kvällen har vi vart hemma hos mamma och Björn. Daniel har hjälpt dom lite med bilen. Innan vi åkte hem blev det korvgrillning och nu ligger båda barnen och sover.

Vi var nära på att elda upp huset idag.. När vi skulle åka hem till mamma tyckte vi att det luktade lite konstigt. Kom på att det nog var grannarna som grillade. När vi gick utanför dörren kom jag på att jag skulle stänga av datorn och gick in igen. Tyckte att det luktade ännu mer och så mycket tyckte jag inte att det kunde lukta från grannen. Gick in i köket och ena spislocket var helt svart och plattan var på sexan! Antagligen Engla som vart där och vridit eftersom vi ätit rester idag och inte använt spisen! Så nu får man vara NOGA med att kolla spisen innan man åker hemmifrån! Tur att jag gick in igen!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

De var allt en faslig tur. Tänk vad de kan hitta på de små liven...

2010-06-28 @ 21:55:31
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

shit! Va rädd man blir när sånt händer!!! =/ TUR att du behövde gå in igen! Så var det när jag glömde en gryta med bönor på plattan. Jag behövde gå in igen och då kom jag på det så jag stängde av den...det kunde gått riktigt illa!!

2010-06-28 @ 22:17:17
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0