Mörka moln

Nu är vi hemma igen. Först blev det en cykeltur till lekplatsen. Dom har rivit lekplatsen vid mamma och håller på att bygga en ny. Gungerna har inte kommit upp än så det var Engla lite sur över. Men nya rutschkanan tyckte hon om! Eddie fick sitta och leka lite i sanden han med. Han är duktig med att inte stoppa sanden i munnen. Men gräs är smarrigt det!

När vi skulle cykla hem igen tyckte jag att det lät som att något låg mot bakhjulet. (Cykeln har även gått väldigt trögt). Fick se att det var skärmen som låg mot bakhjulet och efter det gick det mycket bättre och fortare att cykla!

När Björn kom hem grillade han hamburgare som var väldigt goda! Efter maten åkte jag iväg och hämtade mitt paket och postade ett brev. Efter lite kaffe blev det en liten cykeltur igen och så kollade vi på när Björn grejade med veden.

Innan vi åkte hem blev det en dusch och "ninning" för barnen. Båda två somnade direkt när vi kom hem utan problem. Tur det eftersom jag hade lite bråttom med att få in tvätten som hängde ute medans en massa mörka moln började komma! Men än har det inte börjat regna..

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Kan jag göra. Skriv lite i mailet om favvofärg, många/få bilder, något speciellt texensnitt... Annars gör jag efter uppfattning ; )

Maila bilder så skall jag pilla och plocka lite : D

2010-06-22 @ 20:29:23
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0