Lite sovmorgon

Igår var vi i Åmål och firade midsommar. Det var trevligt. Vi dansade runt midsommarstången och Engla fick rida för första gången. Det tyckte hon var kul.

Sedan blev det mat och på kvällen var det tävlingar. Först var det tipsprommenad. Vi tog med vagnarna till barnen så att dom kanske skulle somna. Eddie somnade men inte Engla. Fast det var bra nära.

Efter ett tag vaknade Eddie också, så då hade vi två vakna barn. Men båda två var på bra humör iallafall.

Efter tävlingarna blev det jordgubbar och efter det (ca 22:30) åkte vi hem eftersom ingen av barnen hade tänkt att sova. Engla var väl inte så noga med att åka hem eftersom några stora barn hade tatt med henne ut för att leka.

Idag fick vi lite sovmorgon iallafall. Vid 8:30 ville båda barnen upp.


Engla på hästen



Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa straffskatt.

vad mysigt med ponnyridning

2010-06-26 @ 22:25:19
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0