Jordgubbar

En kvart efter Engla åkt vaknade Eddie, så då åkte vi också. Det blev fika och Engla och Alicia pärlade och lekte med playdo.

Sedan åkte vi och handlade lite midsommarmat tills imorgon. Vi köpte med jordgubbar och åkte hem till mamma och åt upp dom. När vi skulle åka hem blev Engla helt hysterisk! Hon fick med sig en påse med nektariner, ett äpple och ett paket med russin. Då gick det tillslut bra att åka hem.

Idag har Eddie krypt ett steg två gånger. Men mer blir det inte innan han ramlar ihop! Men snart kommer det nog. Det är lite jobbigt nu eftersom att han ställer sig i krypställning så fort han sitter. Efter ett tag ramlar han ihop och blir arg! Så sista veckan har jag fått bra träning genom att springa fram och tillbaka och resa upp honom..

Om man ställer honom mot något så kan han stå där en bra stund också.


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Gud så duktigt av honom : D

2010-06-24 @ 15:43:04
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0