Isak

Idag har Linda med barn och hennes kompis som också heter Linda med sonen Isak varit här. Isak är några dagar yngre än Eddie så det var kul. Dom är nästan precis lika stora. Vi fikade kladdkaka och Engla och Alicia lekte och hade kul. Hoppade studsmatta och badade i poolen. Bråkade knappt om en enda leksak :)

Om en stund när mamma slutat jobbet ska vi åka dit och ta med Englas cykel. Är ju lite lättare att cykla på asfalten där än här hemma på grusvägen. Tror vi skulle bli bjudna på mat också.

Fick även ett sms idag att jag har ett paket att hämta från HM. Antagligen min klänning som är ett par månader sen! :( Men nu vet jag vad jag ska ha på mig på midsommar iallafall!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Låter fint det ; ) Kanske lite sommar färger??

De är även jag som gjort http://stjaernfall.blogg.se/

2010-06-22 @ 14:42:45
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0