Halv nio

Nu är vi hemma igen. Igår åkte vi hem till mamma och Björn och grillade med mamma & Björn och Linda & Glenn med barn. Det var en bra kväll med god mat och trevligt sällskap. Barnen hade kul och alla fyra somnade utan större problem på kvällen. Vid tolv tiden ramlade Engla ur sängen så då gick jag in och la mig bredvid henne och somnade. Strax där efter åkte dom andra hem också.

Eddie sov i eget rum inatt. Han vaknade och åt vid tjugo i sex. Sedan somnade han om till halv nio!!! Så nu är sängen flyttad till Eddies rum. Hoppas att det är det som har vart problemet och att det inte bara var en "engångsgrej"! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0