Emaus

I förmiddags åkte vi hem till pappa och Nina för att sedan åka vidare till Emaus i Uddevalla. Det har vart en mysig dag och Engla tittade på alla djuren, klappade kaninerna och lekte på lekplatsen. Eddie fick leka lite i sanden och gunga han med. Vi hade med oss en engångsgrill som vi skulle grillat korv på. Den funkade inte så det blev att vi följde med pappa och Nina hem och grillade där istället. Då kom även Daniel och Pierre och gjorde oss sällskap efter jobbet.

Efter sju var vi hemma igen så det blev en heldag! Nu tror jag att båda barnen sover. Nattade precis Eddie och han låter inte än så länge iallafall..

Några bilder från dagen


Nina och Engla tittar på getterna.


Emma och Miri.


Eddie gillar att undersöka sanden.


Engla gungar på en fisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0