Grattis mamma

Grattis mamma som fyller 48 år idag!

Direkt efter frukost åkte vi iväg till Överby för att handla mat. Engla börjar bli lite jobbig att ha med sig i mataffärer nu. Så fort man kommer in börjar hon tjata om att hon ska ha godis och glass!

Efter vi handlat gick vi över till Etagehuset för att handla present till mamma. Köpte present från mormor också. Det blev en STOR ljuslykta till altanen. Så klart var det den jag hittade först så att jag fick gå runt och släpa på den + en vagn och två barn.. Från oss blev det lite hudkrämer och ansiktsmask mm..

När vi var färdiga där åkte vi och hämtade mormor och åkte sedan hem till mamma där vi har vart hela eftermiddagen. Mim kom över och lekte en liten stund och åt jordgubbar. Eddie badade i poolen och Engla vattnade blommor. Efter jobbet kom Björn och Daniel också.

När Engla skulle lägga sig nu tog jag fram hennes napp. Hon sa bara att hon inte ville ha den och sedan var det inget mer med det. Inte en enda protest. Duktig tjej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0