Duktig på att cykla

Riktigt varmt och skönt ute idag! Vi har vart ute hela förmiddagen. Först cyklade Engla. Hon är riktigt duktig nu och har kommit på hur man styr också! Sedan blev det hopp på studsmattan, glassätning och bad i poolen. Eddie fick också bada en liten stund.

Nu sover Eddie middag och jag och Engla är inne och vilar en stund. När han vaknar får vi nog gå ut en sväng till och bada!

Tog tempen på Eddie innan han somna och nu hade han feber igen. 38 grader. Men han är mycket piggare idag och verkar inte ha så ont av det. Hoppas att det håller sig där nu och inte går upp ännu mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0