Arg på molnen!

Nu har vi varit och storhandlat. Barnen skötta sig så bra och Engla satt och hejade och pratade med alla hon såg. En del tycker det är kul och svarar medans andra bara tittar lite irriterat eller ignorerar henne helt! En del är bra tråkiga!

Efter lunch har vi vart ute. Engla provade sina nya sandleksaker som hon fick i affären och så gungade båda två. Studsmattan ville Engla inte upp på idag. Det kröp en skalbagge på den och sedan ville hon absolut inte hoppa mera. Hon är rädd för alla små insekter och tycker att alla är myror..

När vi gick ut var det fint väder med sol. Efte ett tag gick solen i moln. Då blev Engla arg och undrade vart solen tagit vägen. Jag sa att den var bakom molnen och då började hon skälla på molnen och ville att solen skulle komma tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

haha... Söt unge :D Gillar visst sol! Ja visst är vissa tråkiga som inte kan ge ett hej tillbaka när en liten säger hej!

2010-07-28 @ 14:13:03
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0