Skäll...

Nu har jag fått skäll för att jag aldrig uppdaterar. Så jag får väl försöka bli lite bättre på det!

Edvin växer och blir stor. Förra veckan vägde han 5780g och var 58,5 cm lång! Han är en social kille som älskar att prata och skratta. På bvc berömmer dom honom för att han pratar så mycke och gjorde det så tidigt!

Jul och nyår har det hunnit vara också. Dagen inan jul var vi hos pappa och Nina och kollade på uppersittarkvällen som vanligt. På julafton var vi hemma hos oss! Båda barnen fick en massa fina julklappar och Engla var inte alls rädd för tomten som båda fick en kram och puss!

Nyår firade vi hemma hos mamma och Björn. Det var en trevlig kväll. Men natten var inte lika trevlig när båda barnen bestämde sig för att vara vakna hela natten!

Efter nyår var Karin och Pareli här i nästan en vecka!

Igår var pappa och Nina barnvakt en stund på eftermiddagen. När vi kom tillbaka blev vi bjudna på middag! Emma och Pierre dök också upp! Pappas goda biffar blev det! :)

Idag har vi inte gjort så mycket alls. Bara vart hemma! Har försökt pott-träna Engla lite, men det går ju sådär.. Två blöta trosor slutade det med..

Ikväll blir det Daniels goda hemmagjorda hamburgare i pitabröd! Och ett litet glas vin ska jag unna mig! :)


Dagen innan julafton hemma hos pappa och Nina.


Ska försöka att inte vänta lika länge till nästa inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0