God morgon

Nu sitter jag här med En kopp kaffe och Edvin sitter i sin babysitter och suger på handen. Han smaskar så högt att Daniel var tvungen att komma in till oss i vardagsrummet igår och kolla vad det var för konstigt som lät!

Edvin har sovit mellan nio och kvart i sex inatt. En gång har han vaknat och ätit. Det får väl vara okej för en liten kille på snart två månader!

Engla ligger fortfarande och sover. Hon vill inte sova middag längre så nu brukar hon soma vid sju och vakna mellan åtta och nio på morgonen. Den sista veckan har hon vart duktig och sovit i sin säng hela natten också! Bara kommit in till oss en gång och velat att någon följde med henne in till hennes rum igen!

När vi har lämnat Engla på dagis idag ska vi åka och handla en massa mat! Jag tänkte svänga förbi tygladan också och kika på nya gardiner till Englas rum!

Nu får jag sluta för det är en liten kille som ropar efter mat!


Kommentarer
Postat av: Birgitta Wetterbro

Duktiga små barnbarn jag har :)

2010-01-20 @ 12:33:07
Postat av: Anonym

Hej du är så duktig och skriver så bra är så roligt att läsa om era dagar,va fint Englas rum blev ,gulligt med grodor.Skönt att Edvin sover mer på nätterna, så att du får sova lite bättre.Hälsningar Karin/Farmor

2010-01-20 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0