3½ timme

3½ timme fick jag sova inatt. Edvin vaknade vid tre och var vaken i en och en halv timme. Sedan vaknade båda barnen vid sex igen! Inte så konstigt att Engla vaknade tidigt eftersom att hon somnade på soffan vid 18.30! Nu är Daniel uppe så man ska kanske lägga sig och vila en stund? Eller ta ett bad kanske?

Idag ska vi åka hem till mormor och John och äta middag. Kan tänka mig att dom har förberett för Englas besök hela veckan nu genom att handla en massa frukt och annat gott som dom vet att hon tycker om! Hon kommer antagligen att rulla därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0