Hemma igen!

Nu är vi hemma igen för första gången sen igår eftermiddag. Så nu var det skönt att komma hem!

Engla var en trött liten tjej nu. Hon sov dåligt inatt och har inte sovit middag. Men hon har vart på någorlunda bra humör ändå! Kan bero på all mat och fika på kalaset kanske? Nu ligger hon uppe i sängen och kollar på "Jordgubbs Lisa".

Trodde Edvin hade tänkt att sova för natten nu också. Men var klarvaken när vi kom hem. Inte mycket han har sovit idag. Så nu sover han förhoppningsvis bra inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0