Glad Engla

Nu sover båda barnen! Edvin somnade vid 17:30 och har antagligen somnat för natten.. Kan ju hoppas att han har tänkt att vara vaken ett par timmar om en stund. Men det tror jag väl inte. Engla somnade så skönt i mitt knä strax innan 19! Det är ju lugnt och skönt här hemma på kvällarna iallafall! :)

Engla har vart på riktigt bra humör hela veckan. Glad och busig med väldigt mycket "knäck" i öronen. Men det är väldigt mycket bättre än flera raseriutbrott och en stor rynka mellan ögonbrynen varje dag som det har vart i flera veckor nu. Då får hon gärna vara hur busig som helst och ha hur mycket "knäck" i öronen hon vill!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!! en liten fråga.. är de ni som bor vid Logården !?!?

2010-02-26 @ 19:37:34
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0