BVC

Idag har Edvin vart på läkarbesök på BVC. Som vanligt kommer man ALDRIG in i tid där! Hade tid 13.15 och fick komma in 13.40! Så kul är det inte att sitta i ett väntrum med en tvåmånaders bebis! Hade tur att han var på bra humör iallafall. Undrar om dom hade vart lika glada på BVC om alla barnen kom försent varje gång!?

Det gick bra iallafall. Han har växt så det knakar som vanligt. 6,5kg och 61cm lång. Ungefär lika stor som Engla när hon var 4 månader! Allt var bra och Edvin log åt läkaren hela tiden! Frågade lite om nacken igen men det kommer rätta till sig av sig själv säger dom..

Kommentarer
Postat av: Sofia

hha... edvin är lika stor som Thelise var... =) då får ni en stadig kille... =) Milion vägde samma när han var 3½ månad!

2010-02-02 @ 15:28:10
URL: http://www.mittogonblick.se
Postat av: Birgitta Wetterbro

Duktig kille ;)

2010-02-02 @ 16:33:51
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Jo det går bra. Love tycker om sin syster. Igår fick han för sig att han skulle slå henne men annars har det gått jätte bra.

Vad är det med Edvins nacke?

2010-02-02 @ 17:34:54
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: 24 år och snart pappa

tack för din kommentar. alltid lika roligt med nya ansikten :) såg att du är 2x barnsmamma. kul :)

Har du/ni hunnit med göra de saker som ni ville göra innan graviditeten?

2010-02-02 @ 20:03:26
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0