BVC

Nu väger Edvin 7004 g och är 63,5 cm lång! Han hade börjat plana av lite i vikten nu. Men det är ju ganska normalt eftersom att han är så stor. När Engla var lika gammal vägde hon 5820 g och var 60 cm. När hon var 5 månader vägde hon lika mycket som Edvin gör nu.

Två sprutor var det idag också. Det var inte kul alls! Edvin skrek så han blev helt röd i ansiktet och tårarna sprutade. Nu har vi laddat upp med alvedon hemma ifall han skulle få feber av dom.

Fick även en salva på recept. Han har fått en torrfläck på kinden som vi ska smörja varje kväll nu.

(Engla hade ben även när vi hämtade henne på dagis)

Kommentarer
Postat av: sara

Vad är det för salva du fått?

2010-02-25 @ 21:22:36
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0