Sista sången

Imorse åkte jag och Linda till mamma med dom små barnen för att äta frukost innan babysången. Det var årets sista sång och imorgon blir det lite avslutning med ett luciatåg. I januari börjar jag jobba så det var den absolut sista babysången för Eddie.

Efter sången och fikan gick vi in i ett rum med en massa leksaker och en stor soffa till mammorna och väntade tills det var dax att hämta på förskolan. Lite kallt för prommenad idag och mycket skönare att vräka ut sig i soffan! :)

Nu sover Eddie och Engla kollar på sin nya film om Heffaklumpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0