God morgon

Engla var inte alls pigg igår! Snorig, febrig och hostig! Men över natten verkar det värsta gått över. Nu är det Eddie som är febrig och snorig istället.. Hoppas att det går över lika fort så båda två är pigga och glada till jul!

Ett besök av Alicia blev det igår iallafall. Hon var här en stund medans Linda med svärmor och Tilda var och shoppade. Sedan när dom kom tillbaka blev det fika.

Blev inget julgodis igår. Så det tänkte jag att jag och Engla ska göra idag när Eddie sover middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0