Slussarna

Idag har jag och barnen vart vid slussarna och kollat på båtar. Det var "kolsvarta" moln över allt men vi klarade oss från regnet. Fick bara några droppar på oss. Barnen tyckte det var kul att kolla på alla båtarna och så fick vi se en slussning. Det tyckte Engla var spännande med allt vatten. Eddie var väl mest intresserad av allt folk som var där. Jag och Engla åt varsin stor mjukglass också!


Eddie ser väldigt avundsjuk ut på glassen. Men han fick allt smaka några skedar han också!


Engla kollar på slussningen. Det var några lite större barn som var så snälla att hon fick ställa sig framfär dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0