Pippi t-shirtar

På vägen till morfar och Ingegerd träffade vi Kajsa, Marcus och Krille som var på väg därifrån (Ingegerds barn och barnbarn). Vi stannade och pratade med dom en stund och Engla och Marcus kom precis igång med att leka när vi skulle gå. Så vi får väl åka dit och hälsa på någon dag.

Hemma hos morfar blev det fika. Mamma hade köpt med sig tårta och kakor från Kondis i Grästorp. Barnen var mest upptagna med att leka med alla leksaker. Engla fick även med sig en påse med saker från Sofia ( Marcus storasyster). Det var bland annat två Pippi t-shirtar. Det var populärt, så nu ska hon väl ha på sig dom varje dag! :)

Nu tror jag att båda barnen sover. Tyst är det där uppe iallafall. Jag hamnar väl i soffan framfär datorn och TV´n hela kvällen. Daniel jobbar eftermiddag just nu (12-20). Han är i Kungshamn och jobbar så han är väl inte hemma förrens 21.30 ungefär. Så jag blir själv hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0