Mysig morgon

Daniel sov över hos Gurra. Så jag och Engla har morgonen/förmiddagen för oss själva. Vi gick upp vid halv åtta och kollade på My Little Ponny innan vi åt frukost. Sedan blev det lite mer My Little Ponny innan vi tog oss ett bad. Engla var helt överlycklig för att det var mycket vatten! Nu har vi precis varit ute på en liten cykeltur.

Om en stund ska vi åka och hämta Daniel och sedan åka hem till mamma. Gubbarna ska vara kvar där och skruva med bilen och vi andra åker på kalas hos Ingegerd. Markus ska vara med så Engla är lite otålig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0