Marcus

Idag blev det pannkakor till lunch. Engla rörde i smeten medans Daniel stekte pannkakorna. Ungefär varje minut sa hon " Jag gör som Pippi gör ". Det finns ju en scen där Pippi steker pannkakor. Hon har verkligen bara Pippi i huvudet nu!

Efter lunch lämnade vi av Daniel hos Björn och tog med oss mamma till Trollhättan för att hälsa på Marcus med familj. Engla somnade i bilen på vägen dit så hon var lite trött i början. Efter ett tag kom dom igång och lekte och hade kul. Innan vi åkte hem blev det god fika!

När vi kom hem till mamma igen pärlade Engla halsband (ovanligt)! Sedan blev vi bjudna på grillat.

Nu har pappa och Tobbe precis varit här och hälsat på. Eddie satt i Tobbes knä nästan hela tiden. Hör inte till vanligheterna att han sitter still i någons knä nu för tiden.. Men hos Tobbe gick det tydligen bra.

Nu sover båda barnen och Englas väska är packad för dagis imorgon efter sju veckors "semester"!


Enda kortet där både Engla och Marcus kom med. Inte det lättaste att ta kort på två lekande treåringar!


Kommentarer
Postat av: Anonymus

Jag följer dig, vill du följa mig? :)

2010-08-08 @ 21:22:43
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Märker av detta fenomen att helt plötsligt har man bara bilder på ett barn och de är det barnet som satt still ; )

2010-08-08 @ 21:45:43
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0