Finklänning

Barnen vaknade vid sex idag. Oftast sover dom faktiskt längre på morgonen när dom kommer i säng tidigt. Hur kan det vara så?

Ringde till dagis idag men telefonen var kopplat till kommunväxeln. Så jag antar att dagis är stängt denna veckan också och att hon börjar nästa vecka.

Efter lunch ska jag, barnen och mamma åka till morfar och Ingegerd. Vi ska fira mamma lite i efterskott!

Jag har en klänning på mig idag och det ville såklart Engla också ha. Den enda hon ville ha var sin lila finklänning med glitter på. Så det fick hon ha då. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, verkligen lagom pris. Finns på HM på överby, fanns faktiskt rätt många kvar.. och det fanns någon randig också.. :)

2010-08-02 @ 10:56:57
URL: http://frokenhelena.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

De är väll klart att hon också skall ha kläning ; )



sv: Men Engla var ju lite äldre när Eddie kom än Hampus, så de påverkar säkert också. Tog ett tag innan poletten trillade ner här ; )

Lever på hoppet om att de snart skall vända... :)

2010-08-02 @ 15:46:47
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0