Dagis

Nu är Engla på dagis igen. Hon såg rätt nöjd ut när jag lämnade henne fast det var rätt rörigt idag.

Dom har gjort om avdelningarna lite. Förut har det varit två syskonavdelningar som ändå har varit uppdelade i småbarn och stora barn eftersom det är rätt stora lokaler. Nu är alla småbarn på en avdelning och dom stora på den andra. Engla fick byta lokaler men hon har ändå kvar dom flesta fröknarna och dom flesta barnen är kvar också. Det var många små ledsna barn där idag som inte riktigt ville lämna mamma/pappa efter sommaren. =( Engla fick syn på favoritfröken med en gång så det gick bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Molly börjar där igen den 18:e. Så vi kanske ses där...

2010-08-09 @ 15:18:00
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Tur att favvo fröknarna finns när dom börjar igen efter så lång semester! Loves inskolningsfröken var också där i Måndags när vi lämna honom som tur var! :)

2010-08-10 @ 22:40:26
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0