Troll

Nu är Engla på dagis och Eddie sover. Han har vart vaken sen kvart över fem så förhoppningsvis sover han ett tag nu! Hade sån tur att Daniel vaknade och var pigg när Eddie vaknade, så jag slapp gå upp! :) Idag är det fint väder igen men jag måste tvätta idag! Blir mycket tvätt med två barn. Men nu är det extra mycket! Hela tvättstugan är full! Har inte tatt tag i det i veckan när det vart så fint väder. Men nu var det ett måste! Kommer antagligen få tvätta hela helgen! S=

Engla har blivit livrädd för troll! På dagis har dom haft ett boktema och det var ett "troll" som var där och lämnade böckerna. Antagligen är det där hon har fått det ifrån. Det är jättebra för när man säger att hon har tandtroll i munnen blir hon rädd och gapar jättestort och duktigt så att alla tandtroll ska försvinna!


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha söt =)



Ibland får vår lille också för sig att klockan 03.00 är morgon, gaaalet =)

2010-04-16 @ 09:58:38
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

hihi vilken bra sak att vara rädd för :P

2010-04-16 @ 10:24:40
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: angelica

Tvätt ja.. shit va det blir tvätt!

Har en liten på 5 månader.. spy-kille nummer 1.. 4-5 tröjor varje dag.. :P

Om några veckor flyttar vi till hus - äntligen äntligen egen tvättmaskin!!=)

2010-04-16 @ 10:37:05
URL: http://parat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0