Tid

Idag tog det sin lilla tid att hämta Engla på dagis. Dom var lite efter i schemat idag och hade börjat med lunchen sent. När jag kom hade dom precis ätit färdigt maten och skulle börja med frukten dom äter efter maten. Annars när jag kommer brukar Engla inte vilja äta mer om hon inte är färdig! Men idag skulle hon äta upp hela sitt äpple så långsamt som möjligt. Allt för att inte behöva åka hem. Fick ju pratat med personalen en stund iallafall. Efter det skulle det tvättas händer som tydligen skulle göras väldigt noga idag. Sedan skulle hon inte ha på sig sina skor, hon tog på sig mina och sprang runt i. Tog ett tag innan hon kunde tänka sig att ta av sig dom! När vi väl kom ut låg alla leksaker utspridda på gården och Engla hittade en bil att leka med och var inte alls intresserad av att följa med till bilen. Tillslut kom vi hem iallafall och Engla är på bra humör! :).

Kommentarer
Postat av: Nathalie - roulettedares.blogg.se

Sv: Låter härligt det :)

2010-04-09 @ 15:09:49
URL: http://roulettedares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0