Mysig eftermiddag

Efter att Eddie vaknat vid tre åkte vi hem till mamma. Vi gick till lekplatsen i det fina vädret. Där träffade vi en tjej som heter Mathilda som Engla lekte bra med. När vi kom hem till mamma igen var deras granne Mim ute och då blev det lek med henna också. Rutschkana, gunga och studsmatta. Vi blev även bjudna på pizza som var väldigt gott!

Nu är vi hemma igen och båda barnen sover. Ska hänga lite tvätt och sedan blir det nog ett glas vin och kladdkakan som blev över från igår.




Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Så nu följer jag dig :)

Vad gott det lät med vin!

Skulle dricka ett glas i påskas, men jösses.. Märks man har småbarn tyckte det var så starkt!

2010-04-24 @ 20:17:24
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Emma

Vin är gott ;)



Jag har praktik fram till 1e juli. Och jag hoppas ju inte på för mycket jobb som timanställd eftersom dom bara är 3 undersköterskor som jobbar, men lite är mer än inget =)

2010-04-24 @ 21:09:06
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0