Cirkus

Försöker att få Engla att sova middag idag. Men det går inte så bra. Hon får panik när jag tar upp henne till sängen! Hon har fått "beppen och tittin" i hopp om att hon ska somna en stund på soffan. Men det verkar inte som hon har tänkt det.

Vid sex ska jag och Engla och mamma på Cirkus. Därför vill jag att hon ska sova en stund så hon inte är så trött ikväll. Får hoppas att det går bra ändå!

Efter fem ska vi vara hos mamma, så snart ska jag försöka få Eddie att sova en stund så jag kan börja med maten så vi hinner få något i magen innan det är dax!


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Vi ska på Cirkus, 28e tror jag det är! :)

2010-04-16 @ 17:47:35
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0