Bus Engla!

Nu är jag hemma igen efter att ha vart ute på vift sen nio imorse!

Först hämtade vi mamma och Åke och åkte till Lidköping. Vi var lite tidiga till Åkes klippning så vi var där ute en stund och lekte. Efter att vi lämnat åke åkte vi in till stan och kollade i affärer. Engla har vart en sån buse i en vecka nu! Det var FULLT UPP med att hålla koll på henne i affärerna. På Lindex tappade vi bort henne ett litet tag!

                                  
Imellan fönstrer och skyltarna här hade hon gömt sig och stog och skrattade åt oss som letade som galningar!


Dagens shopping:

Mamma
¤ En klänning och ett par leggins till Engla.
¤ Två bodys och två par strumpor till Eddie.

Jag
Köpte lite grejer till pysselkvällen jag ska på imorgon. Ska göra ett pennställ till Engla och en mapp som hon kan ha alla sina teckningar i.

Efter shoppingen åt vi thaibuffé. Där var Engla duktig och åt en massa mat. Eddie var också duktig och låg så snällt i vagnen.

Efter Lidköping lämnade jag av mamma och barnen och åkte iväg och handlade en massa mat. Nu har jag precis kommit hem och packat upp alla varor och Engla har kul med en papperspåse som hon sitter i.

Nu blir det lugnt resten av eftermiddagen/kvällen (så lugnt det kan bli med två barn). Ikväll när dom har lagt sig ska jag och Daniel äta en god middag! :-) (Antagligen kommer inte barnen vilja sova bara för det!)


Mormor och Engla på prommenad i Lidköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0