Babysång

Imorse innan babysången tänkte jag parkera hos mamma och Björn och gå runt Forshall. Men jag blev bjuden på frukost där istället. Var inte så ledsen för det för vädret var så tråkigt.

Babysången var kul och idag var det ganska många där. Var en liten tjej där på 2½ månad så nu är inte Eddie yngst längre.

Det hade gått bra för Engla utan blöjan på dagis. Inget kiss i byxan. Så nu är hon helt blöjfri på dagarna förutom om vi ska åka lite längre eller om det inte finns någon toalett i närheten.


Det är ingen som har svarat på inlägget hur man ändrar kategori och sånt på bloglovin. Ingen som vill berätta hur man gör??

Kommentarer
Postat av: marie

Enligt Bvc hade hon fått någon infektion, barnstjärtar blir ofta röda vilket man lätt botar med lite salva men detta sitter på baksidan av hennes lår.. så vi har smort med två olika salvor vi ska använda, men det fungerar inte.. Min man var på bvc idag med henne och kollade upp det igen men det hade inte blivit bättre, så får höra på fredag då med läkaren om det blir antibiotika eller inte.

2010-04-21 @ 13:23:44
URL: http://lillmian.se
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Får svara när gubben kommit hem. Körigt just nu....

2010-04-21 @ 15:29:21
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

vad var det du undra över? hittade inte inlägget =)

2010-04-21 @ 15:46:40
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Ja allting gick finfint :)



Skicka en mail till bloglovin så hjälper dom dig, för att jag tycker att det är bara krångligt att förklara hur man ändrar den:P haha..

2010-04-21 @ 23:43:00
URL: http://mammah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0