Frukost hos mamma & Björn

Idag är Engla ledig från dagis. Så vi ska snart åka hem till mamma och Björn och äta frukost. Det är alltid mycket godare med frukost borta. Jag ska kolla på saker hemma hos dom som dom inte använder och se om jag hittar något jag vill ha. Det gör jag säkert! :)

Engla kom in till oss inatt som vanligt. Jag tröttnade på att hon skulle ta mitt täcke och sparkas hela tiden, så halva natten har jag sovit på soffan. Men det gick bra det också. Vid 7.15 hörde jag Engla sitta och skratta helt för sig själv i våran säng. Drömt något väldigt roligt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mysigt idag, kul att du gillade sakerna, och att det kommer till användnig. Kramar till dig! :)

2009-09-29 @ 12:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0