Engla duktig på tecken!

När jag hämtade Engla på dagis idag skulle hon inte alls med mig hem. Hon försökte bara "slå bort" mig. Tillslut fick jag bära ut henne till hallen medans hon gjorde allt för att komma loss. Men till slut fick jag med henne ut. Det är ju bra att hon trivs där iallafall!

På dagis använder dom tydligen ganska mycket teckenspråk. För tex färger. Engla är tydligen väldigt duktig på det, så jag får väl lära mig lite tecken.

Nu sover Engla och mamma och Björn har precis varit här och druckigt kaffe och tittat hur det blev med grejerna som jag fick av dom igår.

När Engla har vaknat tänkte jag att vi ska åka och köpa lite blommor. Har några hemma som ser väldigt tråkiga ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0