Dagen

Jag hittade en massa grejer hemma hos mamma förut. Bland annat en hylla till köket och snygga muggar som passar till köket.

Efter att vi gått igenom alla skåpen gick vi till lekparken. Engla har börjat hoppa när hon är glad, så när vi sa att vi skulle till lekparken började hon hoppa dit!

Jag blev bjuden på lunch där också. En god soppa som Björn hade gjort.

När vi kom hem somnade Engla. Så jag passade på att städa som vanligt. Kan verkligen inte låta bli när jag är hemma. Inte för att det är så kul, men det är skönt när man har gjort det.

När Daniel kom hem satte jag honom på att sätta upp skåpet i köket innan han åkte till träningen. Så nu har jag lite att pyssla med när Engla går och lägger sig. Vi sitter och kollar på Playhouse Disney nu som vanligt efter badet. Jättekul...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du blev nöjd, med sakerna. Visste att Daniel fick jobb när han kom hem, för man vill ju ha gjort det med en gång(lik mamma?) :)

2009-09-29 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0