Condis

Det har inte hänt så mycket alls sen sist. Igår efter jag lämnat Engla på dagis följde jag med Linda och Gurra till Condis och tog en fika. Efter det åkte jag hem och städa innan det var dax att hämta hem henne igen. På eftermiddagen var vi bara hemma. Engla tog på sig sin ballerina dräkt och spelade keyboard och dansade. Det var jätte snyggt med Iron Maiden t-shirten under som hon vägrade att ta av sig!

Idag har Engla vart på dagis också och jag har städat igen. Så nu är det rent och fint här hemma. Har även vart inne i Grästorp en sväng och kollat i affärerna som finns och shoppat en present till Elwira som vi ska fira på lördag.

I eftermiddag händer det nog inte så mycket heller. Är så grått och tråkigt ute, så det blir nog bara att vara inne och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0