BUSUNGAR!

Igår var vi på 17 årskalas hemma hos min kusin. Det var trevligt och Engla tyckte det var kul och var på superhumör hela tiden. Hon åt mat och tårta som att hon inte fått mat hemma på en vecka! När vi kom hem blev det körslaget. Men jag var så trött så jag halvsov nog mest..

Idag är det fullt upp! Alicia, Gurra, mamma, Elisabeth och Affe har varit här. Engla och Alicia lekte bra som vanligt och Engla är riktigt tuff hemma nu! Vi satt i vardagsrummet och tyckte att det var farligt tyst ute i köket där Engla och Alicia var. Mamma gick dit och tittade vad dom gjorde.. Då hade dom lyckats montera ner grinden till hallen och spridde ut sand från kattlådan i hela hallen!! Så dom hade väldigt kul i några minuter. Man tror inte att tvååringar är så smarta. Dom flesta vuxna brukar knappt få upp den grinden över huvud taget och dom monterar ner den..

Nu ligger Engla och sover och om en stund kommer pappa och Nina hit passar Engla medans vi ska gå ut och äta och gå på bio med Emma och Pierre!



Cykla är kul!


Kockarna!


En bit av hallen. Hela vattenskålen är full med kattsand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0