Utedag!

Igår var Daniel och skruvade på volvon hela dagen. På eftermiddagen lånade mamma och Björn med sig Engla till mormor. Under tiden passade jag på att åka hem till Emma och dricka lite kaffe. Inte så ofta man kan åka dit själv direkt..

När dom kom hem med Engla igen höll jag på med maten, så mamma och Björn stannade kvar och åt. Sedan blev det körslaget och CSI. Men jag somnade i sista reklamen på CSI. Så jag vet inte hur det slutade. Fast det är jag ju ganska van vid.. Jag är bra på att somna framför TVn!

Idag har jag och Engla varit ute och gått och lekt hela förmiddagen. Så både hon och jag är nog lika trötta nu! Vi gick runt forshall och så har vi vart på lekplatsen. Innan vi åkte hem köpte vi med oss pizza till lunch!

Nu sover Engla middag och sedan kommer Alicia och Gurra hít. Får hoppas att vi har några grindar kvar efter det...


Kommentarer
Postat av: Nina

hehe. Du e la lik din far. Han e oxo bra på att somna framför tv ;) Kram Nina

2009-11-01 @ 14:16:36
Postat av: Anonym

Mysigt ni har haft det idag, det är ju så fint vid Forshall. Och tack för lånet av godingen igår :0)

2009-11-01 @ 16:45:02
Postat av: Anonym

Mysigt ni har haft det idag, det är ju så fint vid Forshall. Och tack för lånet av godingen igår :0)

2009-11-01 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0