Längesen!!!

Nu har det inte blivit någon uppdatering på länge!! Har varken haft tid eller lust!

En liten Edvin har det kommit nu iallafall. Den 24/11 kom han. Han trivdes bra i magen, men när han väl ville ut hade han ännu mer bråttom än syrran. Jag fick värkar och vattnet gick vid två. Vid tre var vi på förlossningen och han är född 03.54. Så två timmar tog det från första värken. Än timme snabbare än med Engla. Han vägde 3930g och var 52cm lång. Så det är en ganska stor kille!

Han är än så länge en väldigt nöjd kille. Sover bra på nätterna gör han. Inatt sov han från 23 - 6 utan att vakna en ända gång. Efter lite mat vid 6 somnade han om direkt igen! Det är Engla som har börjat vakna på nätterna istället. Igårnatt var hon vaken från 3 och inatt har hon vaknat några gånger. Hon drömmer väl mardrömmar om lillebror eller nått..

Det går bra med Engla och Edvin iallafall. Lite svartsjuk är hon och gör allt hon inte får för att få all uppmärksamhet. Men det kunde vart mycket värre!

Nu är det någon som har vaknat och vill ha mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0