Tillökning

Igår var vi hemma hos Linda och Gurra på en trevlig middag och barnen lekte och hade kul. Till efterätt fick barnen glass. Eddie har vägrat bli matad i flera månader. Men glassen var tydligen väldigt god! Han gav mig skeden och ville att jag skulle mata honom!

Idag har vi varit på kalas för farmor. Men det var hemma hos pappa och Nina. Var en massa folk, men barnen var duktiga ändå. På slutet var alla tre barnen inne och lekte i lekrummet. Emma försökte komma in, men det fick hon inte! Då stängde Engla dörren!

När vi åkte hem fick vi med oss en ny liten familjemedlem från Frida och Pontus. En kanin som tydligen ska heta Mojs enligt Engla (Från ett lila "monsterslajm" eller vad man ska kalla det, från My Little Ponny).


Kommentarer
Postat av: Liza, Love och Moas mamma!

Så söt! :)

2011-02-20 @ 21:49:23
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Lena

Åååh guu så söt! =) Mojs blir ett kanon bra namn ;)

2011-02-21 @ 06:52:52
URL: http://trollmammanlena.blogspot.com/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Den var ju super söt. Hampus blev väldigt avundsjuk just nu!!

2011-02-21 @ 07:31:57
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda M

Men vad söt den är

2011-02-21 @ 20:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0