Heldag i Göteborg

Idag blev det en heldag i Göteborg med barnen, mamma och Björn. Först var vi på Ikea och det var visst en hel del som kom med hem.. :)

Efter det åkte vi och hälsade på min mormors syster med man. Mammas kusin var där en stund också. Det blev en massa mat och fika och Engla tyckte det var kul att leka med allihopa.

Barnen har verkligen varit riktigt duktiga. Eddie började smågnälla lite kön på Ikea. Annars har dom inte protesterat alls.

Vi hade GPS i bilen och Engla var som en papegoja och härmade allt vad den sa! Synd att hon sitter baklänges så hon lärde sig höger och vänster fel bara.. Hon blev även helt överlycklig när vi körde fort och körde om bilar på motorvägen.. Lik sin far??

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Åh vad skoj med Ikea : )



Hampus gillar också när de går fort, ropar att vi åker raket :D

2011-03-13 @ 08:03:39
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0