Fredag igen??

Då var det redan fredag igen!? I veckan har det inte hänt så mycket mer än det vanliga. Igår var vi hemma hos Anna med barn på fika/lek.

Engla har blivit jätteglad när jag kommit och hämtat dom på dagis det sista, nu är det Eddie som inte vill med istället. Igår blev han helt hysterisk och gallskrek när han fick se mig.. Han rymde från mig flera gånger för att slänga sig i fröknanars famn... Det är ju bra att han trivs iallafall...

Idag blir det en lugn och skön fredag. Om en stund blir det fredagsmys för barnen och under tiden ska jag försöka hinna färga håret. Sedan när dom lagt sig blir det hemmagjord pizza och vin/öl framför en film för mig och Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0