Hjärnan är inte riktigt med...

Nu är vi hemma igen efter dagis och babysång. Eddie tycker det är kul på sången, men det är ju hemskt att sitta still i mitt knä! Det var en av tjejerna som fyllde ett år idag, så efteråt blev vi bjudna på tårta! :)

Min hjärna är inte riktigt med idag! När vi skulle åka iväg imorse fick jag springa in tre gånger för att hämta saker jag glömt! När vi kom fram till dagis tänkte jag ta med Eddie istället för Engla (Dom är ute och leker när vi kommer, så det är bara att lämna av dom vid grinden så man slipper ta ut dom små barnen). När jag hämtade Engla igen glömde jag alla grejer vi skulle ha med där ifrån, så fick springa in igen!

Hoppas resten av dagen går smidigare! :)

Kommentarer
Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

haha sånna dagar är underbara

2010-09-29 @ 21:20:34
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0