Händelserik dag!

Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen! Först köra Engla till dagis. Efter det gick jag och Eddie på en prommenad och hämtade ut ett paket från Buzzador. Blöjor från pampers var det. Efter det var det dax för babysång som Eddie tyckte var lika kul som vanligt. Efter det åkte vi hem till mamma för att äta lunch innan det var dax att hämta Engla igen. Mamma var på jobbet, men vi lånade huset eftersom det blir så stressigt om vi ska åka hem.

Efter dagis åkte vi direkt till mormor och John. Engla tyckte det var kul och tog med sig gammelmormor iväg till ett annat rum för att ha henne för sig själv flera gånger!

Sedan åkte vi hem och lagade mat och nu har jag varit iväg och pysslat hela kvällen. Var dock alldeles för trött för det och satt mest och skrattade åt allt! Gjorde ett armband från panduro som blev helt misslyckat! För det första fattade jag inte alls beskrivningen och sedan lyckades jag ha sönder hela bandet.. haha! Fick gjort ett nyckelband också iallafall. Jag är väldigt bra på att glömma bilnycklarna i bilen när man kommer hem och ska in med ungar och alla grejer. Men nu måste jag få med mig bilnyckeln in eftersom husnycklarna sitter på samma!

Ikväll visade dom rånen på Efterlyst. Hoppas dom får tag i dom nu!


Här kan man skymta dom små tänderna!


Engla äter jordgubbar och hallon hos gammelmormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0