BVC

Direkt efter vi lämnat av Engla hade Eddie tid på BVC. Dagen vikt var precis 11 kg och längden var 75,5 cm. Han hade skjutit i längden sen sist. Han hade inte gått upp lika mycket som han brukar göra. Men det är ju inte så konstigt eftersom enda gången han är still under dagen är några minuter efter han har ätit välling. Nån gång måste det ju jämna ut sig! :) Annars var det bara en massa beröm där!

Efter det åkte vi hem till Linda och Tilda för att äta frukost.  Och innan vi hämtade Engla igen stannade vi och handlade lite.

Vid tre ska vi vara borta på centralskolan för att ta syskonkort. Har precis rotat fram världens skryngkligaste kläder. Så nu måste jag stryka! Vi åker dit bort med Linda + barn och ingen av oss vet var aulan på centralskolan ligger..? Men vi får åka i tid och leta oss fram! :)

Kommentarer
Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

Han växer ju iaf det räcker :D

2010-09-27 @ 20:43:09
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0