Barnloppis

Idag har vi varit på barnloppis i Vänersborg med Emma och Pierre.

Det här köpte vi:
¤ My Little Ponny väska till Engla
¤ En liten My Little Ponny häst till Engla
¤ Ett pussel till Engla
¤ Tre filmer till Engla
¤ Fem par strumpor till Edvin
¤ En traktor till Edvin


Efter det åkte jag och Emma vidare till loppisen bakom Sportlife och nu är vi hemma igen. I eftermiddag kommer dom hit igen och så kommer Pontus, Sandra och lilla Lukas! Ska bli kul att träffa honom! Det blir middag och så ska dom få kolla om dom vill ha nått av barnens urväxta kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0